zaterdag, januari 04, 2020

Black & White - 443

 For my black & white series I doodled this page in a black Dylusions Dyalog book.  First I punched the flowers around the edge of the page.  To do the circle I used a stencil from Darkroom Door.  The white paper behind this page is not glued down yet.

Voor mijn zwart-wit reeks maakte ik deze pagina in een zwart Dylusions Dyalog boek.  Eerst rondom bloemen uitgeponst.  Om de cirkel te tekenen gebruikte ik een stencil van Darkroom Door.  Het contrasterend wit papier is nog niet vastgeplakt.  Ik wacht af tot er weer een volgende pagina gemaakt is.

I used:
Ranger Dylusions Dyalog Insert Book Black
Signo White Gel Pen
Darkroom Door Small Stencil:  Circle Set
Martha Stewart Punch:  Hydrangea

2 opmerkingen:

  1. Zo gaaf, dat alleen maar zwart wit.
    Ik ben gauw geneigd om kleur toe te voegen, maar alleen zwart wit heeft wel iets chique's vind ik altijd.
    Leuk, die rand met uit geponste bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doet mij er aan denken dat ik dit journal ook heb. Ik moet er ook eens mee aan de slag als ik dit zie.
    Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.