zaterdag, januari 18, 2020

Black & White - 445

Today's black & white project was inspired by Julie Fei-Fan Balzer's cut pages.

De uitgesneden pagina's van Julie-Fei-Fan Balzer inspireerden mij vandaag voor mijn zwart-wit project.

First I stamped a favorite Darkroom Door quote onto white cardstock and glued it onto the page. 
Eerst een favoriete tekststempel van Darkroom Door op wit papier afgedrukt en in het midden van de pagina geplakt.

I used a stanley knife and started cutting.  A cutting mat was placed under the page.
Gesneden met een Stanley mesje.  Onder de pagina een snijmat gelegd.

Cutting near the spine was a bit more difficut.  My cutting mat was too thick, so I used a piece of cardboard.
De zijkant is het makkelijkst om te snijden.  Meer naar het midden toe was mijn snijmat te dik, daar gebruikte ik een stuk karton om onder de pagina te leggen.

I added a checkered border around the quote, using Artline pens.
Een blokjesboord rondom de tekst getekend met Artline stiftjes.


I used:
Darkroom Door Stamp Set:  Enjoy Life
Archival Inkpad:  Jet Black
Artline Pens
Stanley Knife
Ranger Dylusions Insert Book Black

3 opmerkingen:

  1. Die pagina van Julie sprong mij gisteren ook in het oog. Mooi vertaald naar zwart/wit!
    Ook "gedoodled" met het mes of tekende je het motief eerst?
    Supermooi in combinatie met de quote!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gedoodled met het mesje inderdaad, want op de getekende lijntjes snijden zou me nooit lukken.

      Verwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.