donderdag, januari 23, 2020

Sympathy Card

A simple sympathy card in black, grey and white.  The frame and some of the leaves were stamped with Archival Ink Shadow Grey.  Flower other leaves and saying were stamped with black Archival ink.
Een eenvoudig rouwkaartje gestempeld met lichtgrijs en zwart.  Voor het lijstje en enkele blaadjes gebruikte ik Archival inkt Shadow Grey.  Voor de overige blaadjes, de bloem en de tekst nam ik zwarte Archival inkt.

I like to use frame stamps on my sympathy cards.  It is the first time I used this one.  I love how it looks stamped in soft grey.
Ik gebruik vaak frame stempels op mijn rouwkaartjes.  Deze had ik nog niet gebruikt.  Wel mooi vind ik, gestempeld in zacht grijs.

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Wildflowers Vol 1, Fine Leaves, Carved Leaves Vol 1
Darkroom Door Frame Stamp:  Emulsion
Archival Inkpads:  Shadow Grey, Jet Black

*****

6 opmerkingen:

  1. Dat lichtgrijs zorgt voor diepte, maakt er een hele mooie kaart van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A perfect Sympathy card. I always feel that anything other than grey is out of place when people are so sad. The frame looks very much like a stamp block monoprint. Very useful.
    Cath x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. blijft mooi, deze stempels en ook het kadertje is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful. I love the frame stamped in gray, not harsh and intrusive. Beautiful card.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such an elegant, deeply lovely card. I'm smitten with that border frame. It's an immediate wishlist item for me now.

    ♥ Autumn

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.