dinsdag, januari 14, 2020

Mini Planner #13

A page in my mini planner.  A while ago I made a spread in my larger ECD planner using the same supplies.
Een pagina in mijn mini planner gemaakt, met dezelfde ingrediënten als een spread die ik eerder al maakte in mijn grotere ECD planner.

A picture of the insect hotel is in our garden.  I printed the photo in different sizes.  In my mini planner I used the photo at the top right today.  Two photos left, they will land onto a card soon I guess.
De foto van het insectenhotel maakte ik laatst in de tuin.  In verschillende afbeeldingen afgedrukt.  Vandaag gebruikte ik de foto bovenaan rechts.  De andere foto's zullen nog wel ooit op een kaart terecht komen.

I used:
Darkroom Door Stamp Sets: Buzzing Bees, Carved Leaves Vol 1 
Archival Inkpad: Jet Black
Colored Pencils: Caran d' Ache
ECD Dies: 1606 Planner Essentials 4, 1736 Reinforcement Variety Pack ECD Planner
Artemio Circle Die

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige pagina, heel mooi bijenhotel ! Ik hoop maar dat de bijtjes niet te vroeg uit komen, met dit zachte weer... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love these - the colors, style, design, WOW.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.