woensdag, februari 17, 2021

Flowers

Colored flowers on the right page, to go with the page at the left that I made earlier.
Ingekleurde bloemen op de rechterpagina, om bij de linker pagina te passen die ik eerder al maakte.

I stamped with black Archival ink on glossy cardstock.
Gestempeld met zwarte Archival inkt op glanskarton.

I used Distress Markers and added a bit of doodling with a white gel pen.
De bloemen kleurde ik in met Distress Markers.  Een witte gelpen gebruikt om er omheen te tekenen.

DarkroomDoor stamps

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Full Bloom Vol 2, Fine Leaves, Fine Flowers Vol 2
Ranger Archival Inkpad:  Jet Black
Ranger Distress Markers
Signo White Gel Pen
Dylusions Dyalog Insert Book Black

2 opmerkingen:

  1. Zo mooi inkleuren met die markers lukt mijn niet. Misschien moet ik glanskarton gebruiken.
    Waarom werk ik zo vaak op witte kaarten/achtergronden eigenlijk. Die bloemen staan prachtig op de zwarte achtergrond, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die bloemen zijn prachtig, en ze passen supermooi bij de linker pagina ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.