donderdag, februari 25, 2021

Photo Inspiration - Viola Odorata

Once a year I use this violets stamp, when the Viola Odorata is blooming in our garden.  I always colored them blue.  But today I discovered these in pink.  We didn't plant any of these, so I guess we have to thank the birds for bringing them to our garden :) 
Deze stempel gebruik ik eens per jaar, wanneer ik het maarts viooltje in bloei zie staan in de tuin.  Tot nu toe kleurde ik de bloemetjes blauw.  Maar vanmorgen ontdekte ik tot mijn verbazing heel wat roze viooltjes.  Ik wist zelfs niet dat die bestonden.  Alle maarts viooltjes kwamen vanzelf aangewaaid in onze tuin.  Waarschijnlijk moeten we daarvoor de vogels bedanken :)

I used Distress Markers and Derwent Procolour pencils on the flowers.  Inked the background with Distress inks.
Distress Markers en Derwent Procolour potloden gebruikt voor de bloemen.  Rondom gesponst met Distress Inkten.

Viola odorata 'Rosea'

I used:
Stampendous Cling Stamp:  Violets
Darkroom Door Texture Stamp:  French Script
Distress Markers
Derwent Procolour Pencils
MFT Die-namics traditional Tags STAX
ECD Reinforcement Die

3 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtige kaart en prachtige foto ! Ik wist ook niet dat ze in roze bestaan, heb de blauwe in mijn tuin. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemen, en dan nog gratis gekregen!
    Heel mooi in roze, supermooi label!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.