maandag, februari 22, 2021

Signs of Spring

This morning I noticed a bunch of daffodils in the garden.  They inspired me to do a quick spread in my Dyalog Insert Book.  I had cleaned a paint brush on these pages a while ago, so the background was already there.
Vanmorgen zag ik dat de narcissen in de tuin in bloei staan.  Ze gaven me meteen inspiratie voor een spread in mijn Dyalog Insert Book.  De achtergrond had al een laagje verf, omdat ik er een tijdje geleden mijn penseel op proper maakte. 

Flowers from the Garden Greetings set by DarkroomDoor, stamped onto yellow gel printed paper.
Bloemen uit de Garden Greetings stempelset van DarkroomDoor afgedrukt op geel gelprintpapier.

I added some bees from the Buzzing Bees set.  
Enkele bijtjes uit de Buzzing Bees stempelset.



I used:
Darkroom Door Texture Stamp:  Dots
Archival Inkpads:  Jet Black, Orange Blossom
Mulberry Paper
Amsterdam Acrylic Paint:  Turquoise Green

1 opmerking:

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.