zaterdag, juni 22, 2013

Black & White - 150

 An early start on my Christmas cards/tags :)
On today's Black & White tag I used Darkroom Door's new Jolly Santa Collage stamp combined with the Plaid Background.
Dit jaar begin ik op tijd aan mijn kerstkaarten/tags :)  Vandaag dus een label in mijn zwart-wit reeks.
De Jolly Santa Collage stempel van Darkroom Door komt uit hun nieuwste collectie.  Ik combineerde hem met de Plaid achtergrondstempel, ook van Darkroom Door.

The ticket is a stamp from the Noel set.
All the stamping was done with Ranger Archival Ink #Jet Black
Een ticket uit de Noel set gestempeld, net als de andere stempels met Ranger Archival inkt #Jet Black, en met nietjes op het label vastgezet.

Darkroom Door Collage Stamp:
Jolly Santa

I used:
Jolly Santa Collage Stamp
Plaid Background Stamp
Noel Rubber Stamp Set
Ranger Archival Ink #Jet Black

11 opmerkingen:

  1. Oooh die is leuk !!! Leuke stempel ! Je kunt inderdaad niet vroeg genoeg beginnen.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merry Christmas! ;-)
    I like your artwork very much and visit your blog nearly every day!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi label Godelieve, en raar maar waar , heel grappig maar ik zette vandaag ook mijn eerste kerstkaarten op mijn blog (zonder te spieken hoor, heel toevallig, ja als je der heel wat nodig hebt kan je maar best vroeg beginnen, niet? ) en 't voelt op dit moment ook meer als Herfst aan dus denken we meer aan Kerstmis , niet??

    Groetjes en een fijn weekend
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtig zwart/wit label voor de kerst. Zag ik pas geleden ook al niet een kerstkaart hier? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Like the B&W Santa against your world background. The top b&w checked paper is fabulous on this tag. TFS

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel een leukerd, deze kerstman. Hij past perfect op de plaid tag. En dat ticketje vind ik ook mooi, multi inzetbaar he.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow een prachtige label.... ja, met dit weer zou je best wel aan kerstkaarten beginnen... :)) Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He looks very jolly! Love this tag Godelieve!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Godelieve wat super leuk!! ik krijg spontaan al weer zin in Kerst!

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.