zondag, juni 23, 2013

Sunday Scraps - 223

 Yesterday I was cleaning my craft space and I found this piece of paper towel.  I thought "blue poppies maybe?"  And here they are on today's tag.
Gisteren vond ik bij 't opruimen van mijn hobbyhok een stuk keukenpapier.  Ik zag er blauwe klaprozen in :)  Dat werd dus mijn label vandaag.

 I used double sided sticky foil (aslan) to attach the paper towel to the white cardstock.
I used a pencil and pen to draw the flowers and dots.  They remind me of Miek's poppies.
Het keukenpapier heb ik met dubbelzijdige plakfolie (aslan) op het witte papier geplakt. Een potlood en pen gebruikt om de bloemen en puntjes te tekenen.  Ze doen me aan de poppies van Miek denken.

 Scraps!

The paper towel was used when I made these cards, I have put them in the background here.
Het keukenpapier had ik gebruikt toen ik de kaartjes maakte die je hier op de achtergrond ziet. 

Art Journey stamps: Seals, Sweet Dreams


Have a great Sunday!
Fijne zondag!

17 opmerkingen:

  1. Jij kan geloof ik echt van alles een mooie kaart maken!

    groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een super idee ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat MOOI! Schitterend zoals de kleuren van je bloemen verlopen, knap gezien.
    Je geeft me ook weer inspiratie. Ik was vanochtend aan het ruimen, zag een afdekvel van het sprayen van vorige week, had er al een stuk uitgesneden en toen wist ik het niet meer, nu borrelt er wat, merci! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat gaaf,dat je dat ziet en er meteen zoiets moois mee weet te maken,knap hoor. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful, love how you created art from a inky piece of paper towel. Thanks for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat je van zo'n stukje keukenpapier zo'n mooi label maakte, wow! Leuk, die blauwe poppies! Magisch wat je bereikte met die zwarte lijntjes/puntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. uuuuh I love it too! These "dirty" papertowels come in handy don't they. You used this one beautifully. I have photographed my papertowels a couple times just to prove that I was busy doing something constructive....now you inspired me to use them up.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je label is heel mooi geslaagd !
    Mooie kleuren !
    Groetjes en nog een fijne zondag !
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat cool bedacht zeg en dat met een gebruikt stuk keukenrol.
    Ik volg je steeds maar heb nooit tijd om commentaar te leveren maar vond dit echt te gek, dus nu eens wel tijd genomen.
    Bedankt voor al je leuke inspiratie

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gedaan!! Ook mooie kleuren heb je gebruikt.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastic effect with this background !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De restjeskoningin was hier duidelijk in haar nopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow. Really pretty and such beautiful background!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik blijf het een wonder vinden Godelieve hoe jij van alle restjes weer beeldschone creaties maakt...

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.