donderdag, juni 20, 2013

Golden Oldies - 70

Time for another oldie.
I heat embossed the Magenta stamp with white embossing powder, and colored the image with Distress Stains.
Weer enkele gouwe ouwe stempels gebruikt.
De Magenta stempel geƫmbossed met wit embossingpoeder, daarna met Distress Stains gekleurd.

I cut the images out and colored inside the lines with Distress Markers.
De plaatjes uitgeknipt, en binnen de lijntjes nog met Distress markers bijgekleurd.

Picket Fence Distress marker was used on the wings.
Op de vleugels gebruikte ik de Picket Fence marker.

I used:
Stamps:  Magenta (a Maryse Carrier design?) & Stampotique
WOW Embossing powder #Opaque Bright White
Inkpads:  Versamark, Ranger Archival #Jet Black
Distress Stains
Distress Markers
Tim Holtz Tiny Attacher

4 opmerkingen:

  1. heerlijk speelse kaart met vrolijke en toch zachte kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Completely transforming that oldie Godelieve you've created another treasure!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke stempeltjes! Mooi gedaan! Met die witte marker kan je wel mooie accenten leggen he? Net een kalkeffect.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er weer wat moois mee gemaakt Godelieve ! Toen ik nog niet zo heel lang stempelde waren de Magenta stempel eigenlijk je-van-het ! Ook ik heb deze nog.. achteraf heb ik ook wel gedacht.. waarom heb ik die toen toch gekocht? maar nu ik dit wer zie.. denk ik... wel fijn dat ik die ook nog heb! hahaha

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.