dinsdag, juli 30, 2013

Arnold's Little Sister: Betty

 I've carved another bird stamp:  Betty!
Betty is mijn nieuwste gekerfde vogelstempel.

 After cutting out Arnold's gingham coat for last week's card, I noticed that the leftover piece looked great as a bird too.  So I had to carve one.  We named her Betty.
Nadat ik Arnold's geruite jasje had uitgeknipt voor het kaartje van vorige week, zag ik dat er een leuke vogel overbleef.  Die moest dus gekerfd worden.  We noemen haar Betty, het kleine zusje van Arnold.

 I missed a spot here.
Niet helemaal goed gestempeld hier.

Arnold & Betty

15 opmerkingen:

  1. I am finally on my laptop today and your post came up....awwwh, how cute is this ,,,at first I thought ohhhh he has a girlfriend:),,,it is his sister. Maybe eventually he'll find his true love.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes Cynthia, you are right. I hope Arnold finds a girlfriend soon :)

      Verwijderen
  2. Een slank zusje hoor ;D Leuk gedaan, ik hoop dat ze snel samen op een van je kaarten of AJpagina's mogen optreden. En zeker, een verloofde zou ook leuk zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat het zussie lekker slank is! Mooi! Ben benieuwd waar we haar verder nog gaan tegenkomen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie bedenkt die namen daar haha. Ik zie dat nog eindigen in een hele familie gekerfde vogels...leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. this is brilliant, they look great together!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat hij een zusje heeft!
    nu nog een avontuur bedenken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Neine wie herrlich :-))
    Ich bin total begeistert von deinen Schöpfungen.

    Sophie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig! Zo wil ik wel een hele familie zien ontstaan! Gr. Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een gezellig stempel. Wat een beestjes zeg. Jij moet stempels gaan ontwerpen. Dan ben ik jouw eerste klant. Anneke Voskuijl annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die zien er leuk uit zeg! Haha, ik dacht ook eerst aan een vriendinnetje. Wie weet komt die ook nog langs.....
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk!! Grappig dat je door toeval op ideeen gebracht wordt he? ik vind haar super leuk Godelieve..

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.