maandag, juli 22, 2013

Vellum Butterfly on Prints

Backgrounds on this card are prints I made with my small homemade gelatin plates.
De achtergrondjes op deze kaart maakte ik met mijn kleine zelfgemaakte gelatine plaatjes.

  I love to do some fine cutting now and then.  This butterfly from Darkroom Door is a good one to cut out.   The butterfly was stamped and heat embossed on vellum.
Ik vind het leuk om af en toe wat fijn knipwerk te doen.  Deze vlinder van Darkroom Door is er heel geschikt voor.  Ik stempelde hem op vellum, door het embossen was hij stevig genoeg om uit te knippen.

I stamped the French Script background stamp with gesso on a blue print.  A glass plate was used as an "inkpad".
De Script achtergrondstempel heb ik met gesso afgedrukt op een blauwe print.  Een glazen plaat gebruikt als "inktkussen"

A favorite stencil from TCW  was used on the circle print.
Een favoriete stencil van TCW gebruikt bij de ronde print.


Darkroom Door stamp set:  Wings

I used:
Darkroom Door stamps:  Wings, French Script Background
Darkroom Door stempels kan je in Nederland vinden bij Art Journey KLIK
WOW embossing powder
Versamark Inkpad
Vellum
Homemade gelatin plate
Acrylic paint Talens Amsterdam
TCW stencil #Quatrefoil
Tonic Paper Distresser
Tim Holtz Tiny Attacher

11 opmerkingen:

  1. Weer een superkaart hoor, prachtig

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bewonder je fijn knipwerk, wow! Ik dacht echt dat je die vlinder had uitgeponsd, echt! Supermooie gelli prints, prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een preciesie-werkje die vlinder! En wat leuk dat je mijn favoriete kleur; blauw zo "in het zonnetje" zet! Prachtige achtergrondprint ! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi, Godelieve! Love your fabulous gelatin prints! And that vellum butterfly is just perfect with it! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje! Lekker frisse kleurtjes. Met het uitknippen van die vlinder ben je toch wel even zoet geweest, denk ik. Ik dacht in eerste instantie dat ie uitgestanst was! Bewonderenswaardig knipwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goodness that is an impressive bit of cutting!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk om de opbouw van dit kaartje te zien. Ik ben zo gelukkig om dit kaartje hier voor mijn neus te hebben. Nogmaals bedankt daarvoor Godelieve, ik kijk er weer met heel andere ogen naar. Gr. Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw handvaardigheid komt hier uitstekend tot uiting.
    Weinigen doen je dit na!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous!!! Love the colors and embossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. waanzinnig mooi knipwerk Godelieve.. en ik ben weg van de witte tekst op de blauwe achtergrond..

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.