donderdag, juli 18, 2013

Golden Oldies - 74

 Today's Golden Oldies are from the archives.  I didn't have time to make something new.
Vandaag enkele oudjes uit de archieven, want ik heb geen tijd gehad om iets nieuws te maken.

 I made these ATCs long ago for a swap, hosted by Maryse Carrier in Canada.  She designed the stamps.
Deze ATCs maakte ik lang geleden voor een swap, georganiseerd door Maryse Carrier in Canada.  Zij ontwierp de stempels.

As far as I remember the theme was "Life is good"
Als ik het me goed herinner was het thema "Life is good"

8 opmerkingen:

  1. Van lang geleden maar nog altijd heel mooi! Echt vrolijk en zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi dat olijfgroen en aquablauw!
    Leuke stempels ook!!
    het ziet er heel vrolijk en gezellig uit!
    groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg ook echt het life is good gevoel! Lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke atc-tjes!
    Genietend van het mooie weer en het buiten zijn maakt dat er weinig tijd is om de blogberichten te volgen.
    Maar Godelieve wat blijf jij naarstig en wat toon je toch veelzijdig werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are worth seeing again. Your work with Ecoline inks and Maryse Carrier images were what attracted me to your work long ago. I still love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my this brings back fond memories of Maryse's Yahoo group. These are wonderful Godelieve and I MUST play with my MC stamps soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oudjes of niet.. Ik heb ze in iede rgeval nog nooit gezien.. en ik vind ze leuk !!!! hahha heel grappig.. en weer eens atc's.. moet ik ook weer eens gaan doen.. was altijd erg leuk..

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.