dinsdag, juli 16, 2013

Carving Stamps - Flowery Heart

 Here's a flowery heart stamp I carved.  I stamped the heart with several Archival inks in my stamp journal.
Stempels kerven blijft leuk  Deze hartstempel met bloemetjes maakte ik een paar dagen geleden.


 I used an unfinished stamp that I had messed up when I first tried to carve the woodgrain heart.
I flipped it over and carved the flowers, stripes and scallops at the other side.

Toen ik een tijd geleden een houtnerfstempel in hartvorm wilde maken, mislukte de eerste poging.  Die mislukte stempel heb ik omgedraaid, en op de achterkant bloemetjes, streepjes en een schulprand gekerfd.
  
I also made this little flower from a small leftover piece of speedy carve.
Meteen ook een bijpassend bloemenstempeltje gemaakt uit een restje kerfrubber.


12 opmerkingen:

  1. Hoi Godelieve, ziet er heel lief en gezellig uit. Lijkt me zo tof om zelf ook eens te proberen en ben ik dan ook echt een keer van plan. Thanks voor de inspiratie. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedere keer wanneer ik je blog bezoek sta ik versteld van al je ideeën.
    Het ziet er vandaag ook weer heel vrolijk en kleurrijk uit.
    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig gegutste harten Godelieve...daar zul je veel plezier mee krijgen!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LEUK!!!! Wat een prachtig hart en je bloemetje is zo prachtig en een hele leuke aanvulling op je gestempelde bladzijde. Wat je al niet kunt maken met 2 stempeltjes. Ik vind ze super!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, ik benijd al die tijd en precisie...(dat laatste is vooral NIET mijn kunde☺☺) en het resultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig dat hartje!
    Zo scherp gegutst ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat prachtig hartje en bloemetje en het stempel-resultaat is super !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Just wonderful! I love your hand-carved stamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. More delightful stamps - I LOVE your designs Godelieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik blijf het zo knap vinden dat je die geweldige stempeltjes zelf hebt gemaakt !!!

    super hartje...

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.