donderdag, juli 04, 2013

Golden Oldies - 72

 Our King Albert II is going to resign on July 21th.
Made me think of this good old Hero Arts stamp "La Divina".  This lady is Queen Astrid, Albert's mother.
Koning Albert II doet troonsafstand op 21 juli.
Deed me denken aan deze gouwe ouwe stempel van Hero Arts, met de afbeelding van Koningin Astrid, de moeder van koning Albert II.

Stamped with Ranger Archival ink #Coffee and sponged with Distress Ink #Brushed Corduroy
Gestempeld met Ranger Archival inkt #Coffee en met Distrss inkt #Brushed Corduroy gesponst.


I used:
-Stamps:
Hero Arts: H2141 Manuscript Background, H3650 Trailing Vine, C3034 La Divina Postage, CL017 Clear Design Q
Making Memories: Magnetic stamp alphabet Ornaments
-Inkpads:  Ranger Archival #Coffee, Ranger Distress #Brushed Corduroy
-Tim Holtz: Trimmings Lavish, Mini Paper Clips
-Buttons:  Docrafts

12 opmerkingen:

  1. dit is erg mooi. en zeker met de koning zijn moeder
    ik hoop dat de jonge generatie het ook goed gaat doen in bekgie
    is echt een mooie stempel
    is die in digi verkrijgbaar want ik zou hem best op atc willen gebruiken
    en weet niet of deze nog verkrijgbaar is
    ga door met leuke ideetjes geven aan me

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouw email adres vind ik nergens, dus ik hoop dat je dit leest: De stempel was in digi verkrijgbaar bij twopeasinabucket, maar nu helaas niet meer.

      Verwijderen
  2. Eine sehr schöne Geste. Das Tag sieht fantastisch aus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige stempel, wel een favoriete koningin ook!
    Mooi wat je daar allemaal op de achtergrond stempelde. En die blauwe knopen in dat roosjeslint, prachtig gecombineerd! Blauw doet het heel goed met kraft, echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Die stempels in de onderste foto vind leuk, handig om als 'afwerkinkje' op een kaart of tag te gebruiken. Altijd weer een verrassing die golden oldies van jou. Heel mooie stempels weer en wel heel toepasselijk dit keer. Dat Filip en Mathilde het goed mogen doen!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een passend en prachtig werkje voor een belangrijke Belgische gebeurtenis.
    Wat raak ik hopeloos achterop met het bekijken van de blogs.
    Sorry, maar het blijft hier ontzettend druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Godelieve,
    More gorgeous goodies - your Golden Oldies are always so lovely. Thanks for sharing your lovely creations.
    Warmest best wishes
    Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great design - love the stamps and colours. For someone living in the UK the idea of the monach resigning seems very strange! However, it does seem very practical. Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moin, ich habe es auch gelesen in der Zeitung.
    Und deine Idee dazu ist einfach grandios.
    Eine tolle Arbeit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan Godelieve, oh, en jij hebt die stempel van Koningin Astrid !! Ik ben er al lang naar op zoek..... Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat onzettend mooi en leuk Godelieve.. Ik heb de stempel la ddivina ook maar ik heb nooit geweten dat dit koningin Astrid is! Dit maakt het nu wel heel toepasselijk !! Erg mooi gedaan.. hier hou ik van!

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.