maandag, december 08, 2014

Hand Update

4 Days ago I had carpale tunnel surgery.  Everything went well.  It hasn't been painful and I'm fine.  I'm doing exercises and can bend/stretch my fingers.  I miss stamping and creating, but I just have to be patient.  I have scheduled blogposts with things I made before I had surgery.
Thanks for all get well wishes.
4 Dagen geleden kreeg ik een kleine ingreep aan de pols (carpaal tunnel syndroom).  Het is allemaal prima verlopen en ik heb nauwelijks pijn gehad.  Ik doe oefeningen en kan mijn vingers weer strekken en buigen.  Het stempelen en kaartjes maken mis ik wel natuurlijk, maar ik moet geduld hebben.  Er staan nog een aantal blogberichten klaar, met dingen die ik voor de ingreep maakte. 
 Dank je wel voor alle beterschapswensen!

9 opmerkingen:

  1. So pleased to hear that your road to recovery is going well

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Glad to hear you are NOT in any pain! Good job! Patience is hard to have at times like this but just keep doing your exercises and you will be cutting and creating in no time at all!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het beste he Godelieve, groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Glad to hear you are doing so well after your surgery. May the rest of your recovery be quick and uneventful.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh I hope you recover quickly and are able to use your hands again. How considerate of you to schedule all these blog posts for us so we don't miss out.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.