maandag, december 31, 2018

2018 Favorites

At the end of 2018 I picked some favorite garden photos.  
I also scrolled through this year's blogposts and listed 10 favorites below.  There's a link below each picture, in case you want to find the original blogpost.
Op de laatste dag van 2018 zocht ik wat favoriete tuinfoto's bij elkaar.  Vogels kijken verveelt me nooit en in elk seizoen staat er ergens iets in bloei.
Ook bladerde ik door mijn blogberichten van dit jaar, en zocht 10 favorieten uit.  Onder elke foto vind je een link om naar het originele blogbericht te gaan.

Using up scraps and left over pieces is one of my favorite things to do.  That's wat I did on this art journal page.
Restjes verwerken in mijn creaties blijft leuk om te doen.  Hier maakte ik er een hele pagina mee in mijn art journal.

1 Stamp, used in 6 different ways.
1 Stempel, op 6 manieren gebruikt.

After participating in Birgit Koopsen's Gel Print Challenge on Instagram I had a pile of gelprints.  I used my Bind-it-All to turn them into a gel print journal.  I love to stamp and doodle in this journal.
Ik nam deel aan de gelprint challenge van Birgit Koopsen op Instagram.  Dat leverde zo'n voorraad gelprints op dat ik er genoeg over had om ze in een journal te bundelen.  Heerlijk om in dit boekje te stempelen of tekenen.

A card I made for Darkroom Door, using a stamp from the Garden Birds set that I designed.
Deze kaart maakte ik voor Darkroom Door, met een stempel uit de Garden Birds set die ik mocht ontwerpen.

I had to try Artist Trading Coins, as they showed up everywhere.
Artist Trading Coins zag ik ineens overal, moest ik ook proberen.

A favorite in my black & white series. A 1 layer card
Een favoriet uit mijn zwart-wit reeks, een 1-laags kaart

I collected poppy seeds in our garden to send to online friends.  I made a tag to go with each seed pocket.  These poppy seed pods inspired my to create the Carved Pods stamps for Darkroom Door.
Klaprozenzaadjes in de tuin verzameld om naar online vrienden te sturen.  Bij elk zakje maakte ik een label.  De zaaddozen van deze klaproos stonden model voor de Carved Pods stempels bij Darkroom Door.

I enjoy our garden, the flowers, the birds.  I always have my camera ready to take bird pictures.  Here I used some photos on a tag book.
Ik kan echt van onze tuin genieten, de bloemen, de vogels.  De camera ligt altijd binnen handbereik om snel een vogel te kunnen fotograferen.  Enkele fotootjes werden op dit labelboekje gebruikt.

Abstract butterflies in my Art Journal
Abstracte vlinders in mijn art journal

I subscribed to an online course.  I hope to have more time soon to watch the next video and to start drawing and coloring again.
Na de eindejaarsdrukte hoop ik weer tijd te hebben om meer lesjes van die online cursus te bekijken, en weer te tekenen en kleuren.

2 opmerkingen:

  1. Waauuuw...meer moet een mens niet zeggen he ...fijn eindejaar! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd tijd tekort maar als je dan terugkijkt op wat je maakte: toch wel veel! En mooie, originele dingen allemaal. Tof om terug te zien.
    Je hebt ook veel om naar te kijken in je tuin, zo'n verscheidenheid aan vogels. En je slaagt er altijd in om ze zo mooi op de foto te zetten. Dat ben ik jaloers op :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.